27 Ocak 2013 Pazar

Gelin Müşterilerimden Özlem Hanım'dan Gelen Fotoğraflar

Sizlerden "paper faces" ürünleriyle çekilmiş fotoğraflar geldikçe, 
çok mutlu oluyorum, biliyorsunuz :)

 gelin eldiveni satın al

Özlem Hanım'ın satın almış olduğu dantel eldiven tükendi ama benzerini,
"N11.com" sitesinde bulunan "paper facesmağazamdan satın alabilirsiniz:

http://www.n11.com/magaza/paperfaces/dugun-davet-organizasyon-1001841

 dantel eldiven satın al

Benimle fotoğraflarını paylaştı, ricam üzerine. :)
Ben de sizlerle paylaşıyorum..

 dantel eldiven satın al

Fotoğraflar için çok teşekkür ediyorum kendisine, buradan tekrar :)

Siz de gelin eldiveni arıyorsanız; mağazamı ziyaret edebilirsiniz:
Gelin eldivenlerinin dışında; 
 bulabilirsiniz mağazamda! :)

 dantel gelin eldiveni satın al
Hayalinizdekileri bana anlatabilirsiniz ve birlikte de tasarlayabiliriz.. :)

Bütün gelin adaylarını bekliyorum!

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok: