19 Haziran 2019 Çarşamba

Werther & Lotte Tiyatro Oyunu'nda Yer Alan "paper faces" Tasarımları

"Werther, Charlotte’a aşık olur. 
Charlotte ise sözlüdür. 
Aşkına karşılık bulamayan Werther, intihara kadar sürüklenir. 
Fakat ölüm bu hikayenin sonu değil, başlangıcı olacaktır."

 Werther Lotte tiyatro oyun kostüm Beril Öke Gülen

Yıllar önce, 
J. W. Goethe'nin "Genç Werther'in Acıları" öyküsünden uyarlanan, 
"Werther & Lotte" Oyunu için
 benden, dört adet birbirinin aynı, siyah kafes tüllü şapka ve tül eldiven tasarlamamı istemişlerdi..

 Werther Lotte siyah şapka eldiven tasarım Beril Öke Gülen

Ben de tabii ki zevkle kabul etmiştim.
Tasarımlarımın bir tiyatro sahnesinde yer alacak olması, beni çok mutlu etmişti.

 siyah kafes tül şapka siyah tül eldiven Beril Öke Gülen

Yıllar sonra, kendi adımı Google'da aratıp, sonuçları incelerken;
Bu güzel kadınların oynadığı, Werther&Lotte Oyunu'nun videosuna denk geldim.

 siyah kafes tül şapka siyah tül eldiven tiyatro kostüm

Benim adıma da videonun sonunda, kostüm tasarımı bölümünde yer vermişler.
Biraz gururlandım, biraz duygulandım..

 Genç Werther'in Acıları uyarlama tiyatro oyun

Ben de onlara bir jest yapmak istedim.

 Werther Lotte tiyatro oyun kostüm tasarım Beril Öke Gülen

Aradan çok uzun süre geçmiş olsa bile;
bir gün, "Werther&Lotte"  oyunun adını aradıklarında, 
benim bloğuma denk gelsinler istedim.

 Werther Lotte tiyatro oyun kostüm tasarım Beril Öke GÜLEN

Her biri, "paper faces" markalı, şapka ve eldiven tasarımlarımı
çok başarılı bir şekilde taşımış, gerçekten.

siyah şapka siyah tül eldiven kostüm tasarım

Jest ve mimikleri ile tasarımlarımı, taçlandırmışlar..

 tiyatro oyun kostüm tasarım Beril Öke Gülen

Atlas Tiyatro AraştırmalarıWerther&Lotte'yi izlemeyi çok isterdim 
ancak o zaman fırsat olmamıştı.

 Werther Lotte tiyatro oyun Genç Werther'in Acıları

Oyunda emeği geçen herkesi, buradan tebrik ediyorum.

  • Yazan: J.W GOETHE
  • Uyarlayan-Yöneten: Sercan Özinan
  • Koreografi: Hartvig Hansen
  • Işık Uygulama: Kerem Özdoğan
  • Kostüm: Beril Öke Gülen
  • Afiş-Broşür: Ceyda Karadaş
  • Oyuncular: Ece Çelikçapa, Esra Yaşar, Gizem Pilavcı, Özge Öztürk, Özgür Özcan

 Werther Lotte tiyatro oyun afiş görsel tasarım
"Sevgili Wilhelm; 
Burada çok güzel bir kadınla tanıştım. Adı Charlotte. Çok akıllı biriyle sözlü olduğunu biliyorum fakat bu bilginin benim için hiçbir önemi yok. Bu yüzden sevgime karşılık vermiyor. Ve kararımı verdim Wilhelm, ölmek istiyorum. Ve bunu anlatacak birkaç kişiye ihtiyacım var."

"paper faces" markalı, 
siyah tül eldiven ve kafes tüllü şapka tasarımlarından satın almak isterseniz;
 siyah tül eldiven satın al puantiyeli tül saten fiyonk

paper faces Siyah Tül Eldiven, Saten Fiyonklu


Satın almak için:


 siyah tül eldiven satın al paper faces Beril Öke Gülen

paper faces Siyah Tül Eldiven / Gece Eldiveni / Nikah Eldiveni


Satın almak için:


 siyah kafes tül şapka vualet paper faces Beril Öke Gülen

paper faces Siyah Vualet, Kafes Tül Duvaklı, Boncuklu Tül Güllü


Satın almak için:


 paper faces tasarım mağaza online satış

Diğer siyah ürünleri, aşağıda bulunan "paper faces" mağaza linkimden satın alabilirsiniz:


Yorumlarınızı bekliyorum,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok: