27 Ocak 2013 Pazar

Gelin Müşterilerimden Özlem Hanım'dan Gelen Fotoğraflar

Sizlerden, "paper faces" ürünleriyle çekilmiş fotoğraflar geldikçe, 
çok mutlu oluyorum. :)

 gelin eldiveni satın al

Özlem Hanım da benim "paper faces" markama ait bir gelin eldiveni tercih etmişti.

 dantel eldiven satın al

Benimle fotoğraflarını paylaştı, ricam üzerine. :)
Ben de sizlerle paylaşıyorum..

 dantel eldiven satın al

Fotoğraflar için çok teşekkür ediyorum kendisine, buradan tekrar :)

Özlem Hanım'ın satın almış olduğu dantel eldiven tükendi ama benzerini,
"Zebramo" sitesinde bulunan "paper faces" mağazamdan,
kredi kartınız ile satın alabilirsiniz.

 kırık beyaz dantel gelinlik eldiveni satın al

Satın almak için:

https://zebramo.com/products/334750205/paper-faces-kirik-beyaz-dantel-eldiven-dalgali-dantel-bilek

 kırık beyaz dantel eldiven satın al

Siz de gelin eldiveni arıyorsanız; mağazamı ziyaret edebilirsiniz:

 paper faces butik online satış alışveriş

Mağazamda, gelin eldivenlerinin dışında; 
gelinler için tüllü şapkalar / vualetler, gelin buketleri de
 bulabilirsiniz! :)

 gelinlik eldiveni nikah düğün aksesuar

Bütün gelin adaylarını bekliyorum!

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok: